YU-MIDI Muzički Portal - Muzičarski forum

YU-MIDI Muzički Portal - Muzičarski forum (http://www.yu-midi.org/forum/index.php)
-   Mixeri (http://www.yu-midi.org/forum/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Da li Yamaha EMX 212S zadovoljava...? (http://www.yu-midi.org/forum/showthread.php?t=21928)

propenpop 27.02.2012 21:02

Da li Yamaha EMX 212S zadovoljava...?
 
da li sa ovom mixetom mogu da odradim neku manju svirku?
zavrsavam skolske dane sto se tice sinta pa bih polako sebi kupio nesto od opreme da mogu da nastupim. Harmonika, sint, pevac i eventualno jos nesto pa da li je ova mixeta odgovarajuca za tako nesto?
i kako sve to ide, sint harmonika i mikrofon u mixetu pa sve to na zvucnike ili treba jos nesto za ovu i ovakvu kombinaciju?

albin korg 27.02.2012 21:25

prelistaj malo brate po forumu... Mene je ace kaznio za ovakve stvari kad sam bio pocetnik foruma ,imas srece,evo ovdje imas ;)

http://www.yu-midi.org/forum/showthr...ghlight=yamaha

propenpop 27.02.2012 22:13

Postovano sa mobilnog uređaja
Dodato:
procitao sam i tu i jos jednu slicnu temu, ali znas kako ja to dozivljavam kao zakasneli odgovor nekoga ko za sebe kaze da nije bas profi (znaci malo bolji od mene posto sam ja tek malo mrdnuo od pocetka). E sada ovi znalci posto su znalci verovatno da koriste mnogo dobre i verovatno puno skuplje mixete i ocekuju puno, mene zanima za nas pocetnike neka pristupacnija varijanta (cak sam pokusao u konkretnom primeru da navedem za sta mi treba) a posto mi je prva mixeta koju kupujem zato ne znam skoro nista o njima, a ovde sam da nesto naucim i saznam. Ja bih odgovorio ljudima po sto puta na istu temu samo kada bih znao da bi nekome pomogao.
Hvala ti svakako na upucivanju ka ispravnom koriscenju foruma.
Postovano sa mobilnog uređaja

albin korg 27.02.2012 22:59