Korisničko Ime
Lozinka
Registracija


Nazad   YU-MIDI Muzički Portal - Muzičarski forum > Kompjuteri I Produkcija > Studio - Uradi sam

Studio - Uradi sam Kompletna postavka kucnog ili pro studia, oprema, prostor, izolacija...

Odgovor
 
Alati tema Display Modes
Star 04.09.2017, 18:28   #1
Overdrive
Početnik forumacije!
 
Registrovan/a dana: 25.12.2013
Postovi: 10
Downloads: 0
Uploads: 0
Rekao HVALA: 6
Zahvaljeno 1 puta u 1 Postu
Overdrive ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standard Kako vam se ovo čini?

Pre svega, pozdrav svima

Ne znam koliko je ovaj forum živahan, ali mi se po postovima čini da ima još entuzijasta, pa reko da pitam za savet.

Situacija je takva da je došlo vreme da malo poboljšam kućni stodio.
Ništa preterano fensi, ja sam amater koji tu i tamo ponešto snimo kod kuće, volim zvuk i sve u vezi sa tim, tako da..razumete

Trenutna postavka je ovo:



U pitanju je midi-klavijatura koja je svojevremeno bila hit i reklamirana kao "sve što jednom muzoaru treba" , pa sam je tako i nabavio.

Istina, ona radi fino, ubodem gitaru ili mikrofon, podignem Reaper ili neki drugi DAW, snim i to je to.

E sad..vremenom su porasli apetiti i došlo je vreme za malo ozbiljnije stvari, pre svega mislim na monitore.
Ovo sada što imam je o-kej, ali kao što znate, to je ofarban zvuk i jednostavno nemam pravu sliku šta i kako snimam.

Otišao sam kod drugara pre neki dan i čuo svoje stvari kod njega na kompu i ..šta reći, to nije to. Previše basova, previše reverba..sve ono što mi se činilo da je u mom "studiju" ok, ovde je zvučalo u najmanju ruku čudno.

Pored toga, što više sam istraživao oko nadogradnje studija, to mi se (pore sviranja) "pojavio" i taj neki novi hobi

Dakle, sve u vezi sa što kvalitetnijim zvukom, od monitora, preko mikrofona i bla bla..već znate kako to ide dalje.