Korisničko Ime
Lozinka
Registracija


Nazad   YU-MIDI Muzički Portal - Muzičarski forum > Kompjuteri I Produkcija > Muzički Software

Muzički Software Sve što Vas zanima o radu sa nekim muzičkim programom koji nema sopstveni podforum...

Odgovor
 
Alati tema Display Modes
Star 28.02.2014, 15:36   #1
elmar
Početnik forumacije!
 
Registrovan/a dana: 03.11.2006
Postovi: 27
Downloads: 538
Uploads: 2
Rekao HVALA: 7
Zahvaljeno 1 puta u 1 Postu
elmar befindet sich auf einem aufstrebenden Ast
Standard presonus studio one 2 64 bit

ovako. Kupio sam ovaj software prije par dana zajedno sa interface Audio box 22vsl sa samo dva ulaza . Posto sam pocetnik u radu sa software nesto sam snimao I onako ameterski za pocetak dosta mi se svidja nacin na koji taj isti radi. Medjutim imam jedno jednostavno piytanje mada za neke profi ovdje ce to mozda da zvuci smjesno ali evo. Koji je effect da se koristi kod glavnog vokala. Recimo koji preset je najbolji tj compressor delay reverb da bi se dobio onako pravi zvuk I boja cistoca glasa kao na recimo profi pjesmama. Eto ako neko nesto zna vise neka mi pomogne .Hvala unaprjed
elmar je offline   Reply With Quote
Star 28.02.2014, 16:34   #2
DinO74
Odomaćeni član
 
DinO74's Avatar
 
Registrovan/a dana: 07.11.2004
Mjesto: Mumiland
Godina: 49
Postovi: 571
Downloads: 805
Uploads: 4
Rekao HVALA: 28
Zahvalili mu 48 puta u 43 Postova
Instrumenti: Pa1XPRO, M1, 01W/FD, Microkorg, Fantom X6,D50,D10,JX-8P, Gaia, SY77, DX7, CS1x,Mininova, K2000
DinO74 befindet sich auf einem aufstrebenden Ast
DinO74 pošalji poruku preko MSN messengera
Standard

Pozdrav @elmar! Za početak pogledaj ovaj tutorijal (a ima ih more na youtube) pa malo experimentiši. Pregledaj malo tutorijale a ima ih stvarno mnogo i ljudi nisu ni malo škrti sa znanjem samo ako znaš engleski...onda si na konju Dobrodošao i i puno sreće u radu sa najboljim DAW-om na svijetu !

Mixing Vocals, Studio Quality Vocals Presonus Studio One
You need to upgrade your Flash Player