Korisničko Ime
Lozinka
Registracija


Nazad   YU-MIDI Muzički Portal - Muzičarski forum > Razglasi i ozvučenja > Sistemi

Sistemi Kompletni sistemi za ozvučenje... Kombinacije...

Odgovor
 
Alati tema Display Modes
Star 03.10.2006, 11:14   #1
blatusan
Suludi Moderator
 
blatusan's Avatar
 
Registrovan/a dana: 08.12.2005
Mjesto: Stuttgart
Godina: 36
Postovi: 612
Downloads: 631
Uploads: 13
Rekao HVALA: 7
Zahvalili mu 12 puta u 10 Postova
Instrumenti: Korg pa2x, Korg Pa4x, Korg triton classic ( sa moss )
Interesi: Muzika, Fudbal,Zene,Pive
blatusan ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
blatusan pošalji poruku preko MSN messengera blatusan pošalji poruku preko Skype™ messengera
Standard Ozvucenje?

Vozdra raja!! Pokuso sam naci koji odgovor ovdje na forumu u vezi ozvucenja ali nisam nista naso. Eh, posto sam pocetnik sto se tice svega u muzici i nisam sa parama bas najbolji pitam vas slijedece: Imam pa 50 i planiram uzeti triton le,ozvucenje sam imao od jarana posudzivao mi je al nismo nikako mogli nastimati da se cuje dobro nesto je uvijek falilo al nije ni vazno.Sad je doslo vrijeme da ja sebi nesto nabavim od opreme. Sta bi bilo najbolje za mene koji imam 18 godina i pa50, i koja mixeta i zvucnici bi se slagali uz pa 50 i eventualno triton le?
Zahvaljujem unprijed vama koji ste uzeli vremena da mi pomognete.
Pozdrav Alen.
blatusan je offline   Reply With Quote
Star 03.10.2006, 12:12   #2
sinisa
Kao kod kuće
 
sinisa's Avatar
 
Registrovan/a dana: 09.03.2005
Godina: 43
Postovi: 884
Downloads: 3114
Uploads: 10
Rekao HVALA: 72
Zahvalili mu 115 puta u 106 Postova
Instrumenti: Korg Pa5x
sinisa ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
sinisa pošalji poruku preko MSN messengera
Standard

ja sam pre dva meseca uzeo dve nove aktivne zvucne kutije 300w 15" za 800eu Wharfedale pro SVP-15.Firma je Britanska koja postoji jos od 1930 ili 39. Kutije su odlicne zvuce mnogo bolje od Mackie u toj klasi o ceni da se ne govori,Mackie 12" dve pasivne kutije dodju oko 850eu.