|
14.03.2011, 22:14 | #81 |
Vredan član društva
Registrovan/a dana: 18.02.2008
Mjesto: Tuzla
Postovi: 149
Downloads: 707
Uploads: 1
Rekao HVALA: 31
Zahvalili mu 3 puta u 3 Postova
Instrumenti: Korg pa50, Triton Classic
|
Zadnjih dana sam pregledao dosta filmova,pa evo nekih prijedloga:
Komedije: -Nothing to lose(Martin Lawrence, Tim Robbins,..)..Stariji je film,ali je odlican -Blue Streak(Martin Lawrence)-takodje stariji film,al mozda neko nije pogledao -Harold and Kumar(imaju dva dijela)...najbolje komedije koje sam gledao u zadnje vrijeme... -Hangover Horor/triler: Pregledao sam Saw svih sedam dijelova i pravo mi se svidja Ima jos puno filmova al nemogu se sjetit..Evo za kraj jos nekih naslova pa pregledajte recenzije : -Jarhead -Takers -The Man Who Stare At Goats -The bank job -72 dana -Year one -Babylon A.D. ,.....itd,.itd Dodato: Zaboravih jedan od meni najboljih ratnih filmovaili smo vojnici(mell gibson)(we were soliders) Promijenjeno od muamerboss (14.03.2011 u 22:16 sati) Razlog: Automatski spojeni uzastopni postovi |
24.03.2011, 20:30 | #82 |
Početnik forumacije!
|
Sesto culo - Brus Vilis stari film ali extra
Ostrvo - ruski film , mnogo dobar !! |
24.03.2011, 20:40 | #83 |
Banovan!
Registrovan/a dana: 28.11.2007
Mjesto: Lazarevac
Postovi: 1
Downloads: 434
Uploads: 0
Rekao HVALA: 0
Zahvalili mu 0 puta u 0 Postova
Instrumenti: KORG pa50
|
"Due date" , komedija iz 2010.
|
31.03.2011, 01:32 | #84 |
Banovan!
Registrovan/a dana: 29.09.2008
Mjesto: Svajcarska
Postovi: 170
Downloads: 496
Uploads: 30
Rekao HVALA: 1
Zahvalili mu 18 puta u 18 Postova
Instrumenti: Harmonika,klavijature
Interesi: Crtanje,filmovi
|
Sindlerova lista!Vredi svaki minut!
|
31.03.2011, 11:46 | #85 |
Ovaj baš voli da kuca
Registrovan/a dana: 19.12.2007
Postovi: 364
Downloads: 57
Uploads: 0
Rekao HVALA: 19
Zahvalili mu 22 puta u 19 Postova
|
To je kultni film, ja sam ponovo odgledao Kišnog čoveka(Rain Man) sa Dastinom Hofmanom i dobar je film, a od novijih mi se Avatar dopao iako nisam neki ljubitelj tih SF filmova
__________________
Ibro nije htio para, Ibro će vazda bit' fukara,-neki odmah počeše da blate Ibrin lik, al' samo prava raja je znala u čemu je trik: Nije Ibro jarane naš fukara, Ibro ti je "defakto" umjetnik! Svaćaš??? |
31.03.2011, 13:52 | #86 |
White Noise
Registrovan/a dana: 20.08.2009
Mjesto: Skopje, Makedonija
Godina: 33
Postovi: 1.693
Downloads: 1229
Uploads: 32
Rekao HVALA: 15
Zahvalili mu 367 puta u 330 Postova
Instrumenti: Korg
Interesi: Muzika, Informatika, Matematika, Fizika, Elektronika...
|
@Burli jes da je dobra prica u taj film "the rainman" .... a snimljen je po istinitom coveku po ime Kim Peek, covek ko nemoze nista da zaboravi. Kakav dar, da ne poverujes ....
__________________
Evil is just a point of view |
31.03.2011, 17:36 | #87 |
Ovaj baš voli da kuca
Registrovan/a dana: 19.12.2007
Postovi: 364
Downloads: 57
Uploads: 0
Rekao HVALA: 19
Zahvalili mu 22 puta u 19 Postova
|
Da mi je sa njim samo jedan dan u Las Vegasu provesti, ili makar u lokalnoj kladionici pa da vidim kome će oni uzimati pare...
__________________
Ibro nije htio para, Ibro će vazda bit' fukara,-neki odmah počeše da blate Ibrin lik, al' samo prava raja je znala u čemu je trik: Nije Ibro jarane naš fukara, Ibro ti je "defakto" umjetnik! Svaćaš??? |
04.04.2011, 19:04 | #88 |
Početnik forumacije!
Registrovan/a dana: 24.10.2009
Mjesto: Vršac
Postovi: 14
Downloads: 17
Uploads: 11
Rekao HVALA: 7
Zahvaljeno 1 puta u 1 Postu
Instrumenti: Korg PA 80
Interesi: Muzika
|
preporuka sisanje,montevideo bog te video,cetvrti covek...itd prednost domacim!
|
05.04.2011, 00:24 | #89 |
Drugar foruma
|
Tu sam vas cekao :D
najbolji filmovi koje sam ja ikad gledao su:
Saving private Ryane(drugi svetski rat,okuplja se vod da bi se spasio jedan covek (Ryane) koga treba da vrate kuci svojoj majci koja je izgubila pored ryana jos 4 brace) Inception 2010 (avantura koja zalazi u granice van normalnih aktivnosti cak i snove)leonardo di caprio 127 hours (127 sati zarobljen u pecinu a nikom se nije javio da ide bilo gde a name dometa ima samo kameru) Taken 2009(oteli mu cerku i videcete sta je sve covek spreman da ucini povodm toga) Enemy at the gate (u vreme drugog svetskog rata u rusiji (snajperisti)) Prestige (rivalstvo dvoje madjionicara (u vreme tesle) ) Good Will Hunting (obavezno odgledati) 21 (pokerasi) Shakwn Redeption(kako je jedan pametan covek zajebao upravnika zatvora i obogatio se) Bourne (1,2,3)(Zestoka pucacina i uzbudljiva posle prvog dela ide mnogo bolja akcija) Hachuco 2010 (za ljubitelje pasa)(dusu sam isplakao ovde) ali toliko sam se smorio da sam sad krenuo da citam knjige zato sto retko izlaze dobri filmovi! ako niste odgledali neke od ovih filmova odgledajte ne znate sta ste propustili! |
05.04.2011, 10:06 | #90 |
Vredan član društva
Registrovan/a dana: 18.02.2008
Mjesto: Tuzla
Postovi: 149
Downloads: 707
Uploads: 1
Rekao HVALA: 31
Zahvalili mu 3 puta u 3 Postova
Instrumenti: Korg pa50, Triton Classic
|
@cane612
Da se ne zove ovaj za ljubitelje pasa Hachiko ..Ja sam taj gled'o i stvarno je sila film,a kad ukucam Hachuco 2010 na google,ne moze da ga nadje.. |
Favoriti |
|
|