YU-MIDI Muzički Portal - Muzičarski forum

YU-MIDI Muzički Portal - Muzičarski forum (http://www.yu-midi.org/forum/index.php)
-   Ritmovi (http://www.yu-midi.org/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Halid Muslimovic - Nevjesta (http://www.yu-midi.org/forum/showthread.php?t=7670)

ALIJAKA 25.01.2009 12:44

Halid Muslimovic - Nevjesta
 
Pozdrav raja, imao bi jednu molbu posto znam da ima dosta profesionalaca ovde, ja sam jos uvjek amater al trudim se koliko mogu da budem sto bolji, al nedolazi nista preko noci tako da mi preostaje samo da vjezbam i vjezbam i vjezbam ......

a moja molba je dali neko ima ili moze da napravi ritam ili midi pjesmu od halida. m a pjesma ide ovako ,"Evo ide nevjesta prelijepa je zaista na njoj je vjencanica izgleda ko kraljica" mislim da se pjesma zove " Nevjesta" znam da mozda puno zahtijevam ali ako moze mozed , ako nemoze nikom nista hvala opet za ovaj super sajt , nema boljeg sajta sto se tice svijeta muzike savjeta i sa ovako puno dobrih ljudi


hvala

Svirac bt 25.01.2009 14:39

Nisi naveo za koju klavijaturu trazes ritam a za midi-ja tesko buraz na ovaj sajt nema midija :) pozdrav

skoricnik 25.01.2009 15:16

Za tu pesmu - Obican orijental sa darabukama na Perc....

Pozdrav

ALIJAKA 26.01.2009 22:38

hvala momci, ritam je za yamahy psr s-900,

tesla 27.01.2009 01:32

nije to orijental vec arabija i daleko se razlikuje od orijentala
pozzzzzz

Enes-am21 27.01.2009 02:18

ma moze orijental, samo ga ubrzas na otprilike 160, kolko se mogu sjetit...

tesla 27.01.2009 03:00

na sta lici orijental na 160 ~:>

kreso 27.01.2009 11:07

Dobro si mu reko Tesla . Čemu to lići ???
Na 160 je isto ko da voziš auto sa 6 brzina foul gas u 2 brzini i očekuješ da ide 200 km/h.
Ponekad je potrebno improvizirati, ali baš toliko pretjerati. Daj zamisli samo prelaz (moj prdac je bolje sinhroniziran) il primjerice Intro, ako imaš uređen :lol: