Korisničko Ime
Lozinka
Registracija
YU-MIDI Marketing


Nazad   YU-MIDI Muzički Portal - Muzičarski forum > Klavijature > Aranžeri > Ostali proizvođači i razno

Ostali proizvođači i razno Za sve one koji ne sviraju Yamaha-e, Korg-ove, Roland-e ili za one koji imaju meshovita pitanja.

Odgovor
 
Alati tema Display Modes
Star 24.11.2019, 23:07   #1
srki_m
Početnik forumacije!
 
Registrovan/a dana: 21.08.2019
Postovi: 1
Downloads: 0
Uploads: 0
Rekao HVALA: 0
Zahvalili mu 0 puta u 0 Postova
srki_m ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standard Casio CT-X5000

Veliki pozdrav svima na forumu, posebno svim profesionalcima ovde od kojih mi je potrebna velika pomoć!

Za početak da naglasim da sam apsolutni početnik u svetu muzike sa velikom željom da naučim da sviram klavijature. Nedavno sam kupio navedenu klavijaturu od Casio-a, možda sam pogrešio pošto nisam prethodno gledao po forumima šta kupiti i šta je najbolje za početnike. Prosto mi je nekako za taj novac ona najviše privukla pažnju. Možda ima neko na forumu koji lično poznaje ovu klavijaturu i koji mi može reći dali mi uopšte ona može poslužiti za početak za učenje?

Takođe drugo pitanje bi bilo, odakle uopšte da počnem sa učenjem? Osim pritiskanja dirki ne umem puno toga (možda samo nešto iz osnovne škole "na kraj sela, žuta kuća itd... ) Dakle, odakle da počnem da bih uspostavio pravilan i dobar temelj?

Molim za pomoć i veliko hvala svima unapred!
srki_m je offline   Reply With Quote
Odgovor

Favoriti

Alati tema
Display Modes

Vaše dozvole
Ne možete postavljati Nove Teme
Ne možete poslati Odgovora
Ne možete postavili Privitke
Ne možete uređivati vaših Postova

BB-Kod je Uključeno.
Smajlići su Uključeno.
[IMG] Code jeUključeno.
HTML-Kod je Uključeno.

Brzi pregled


Trenutno vrijeme na Forumu 12:40


Forum Yu-Midi.org pokreće vBulletin 3.8.1 (Deutsch)
Copyright ©2005 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. .
Dizajn i izrada sajta www.neospindle.com
Prava zaštićena od strane www.yu-midi.org