Korisničko Ime
Lozinka
Registracija


Nazad   YU-MIDI Muzički Portal - Muzičarski forum > Internet škola sviranja > Tehnike i teorija

Tehnike i teorija Usavršite Vašu tehniku!

Odgovor
 
Alati tema Display Modes
Star 26.01.2011, 16:11   #1
ZIVAISTINA
Početnik forumacije!
 
Registrovan/a dana: 04.01.2009
Postovi: 34
Downloads: 334
Uploads: 0
Rekao HVALA: 3
Zahvaljeno 1 puta u 1 Postu
ZIVAISTINA befindet sich auf einem aufstrebenden Ast
Standard Sabloni sviranja akorda u praksi

- Posto niko nije htio da odgovori na moja neka pitanja,koje sam vec postavio u nekim tudjim temama,morao sam da otvorim svoju temu,da bi tako upao u oci,pa zato molio bih da mi negovorite sto si otvorio novu temu,a vec si postavio slicno piatnje,znaci razlog sam vec naveo hvala,jer ako neko nece da mi odgovori,bolje da nepise nista sto se netice teme.

- Jos jedna napomena,ako neko moja pitanja smatra pogresnima i glupima,to ja nemislim,razlog je taj sto sam pocetnik imam zelju da naucim svirati,ali nemam nikoga da bi neke stvari obasni uzivo,pa moram se ovako varakati,ali nadam se da ima dobrih ljudi koji ce mi pomoci.

- Predjimo na temu nase danasnje emisije

1) Ovako citajuci Lakyjevu skolu vezano za harmoniju u pjesmama,vidio sam da se u pjesmama upotrebljavaju tri glavna akorda,sto sam skontao i prepoznao u dosta pjesama,ali on poslije spominje paralelne akorde tj.sporedne koje mijenja sa glavnima.To mi se cini bas zamrseno i komlikovano,necu time da se zamaram,jer cilj mi je da naucim svirati za svoju dusu,a ne da budem neki super muzicar.

** Zanima me to dali vi koji svirate radite po tezgama i tako to,dali u pjesmama koristite samo ona tri osnovna akorda ?,ili koristite neke slozenije sablone?,i dali je dovoljno svirati pjesmu samo sa 3 osnovna akorda,jer sam vidio tj. probao skidati pjesme i vidio da dosta pjesama sadrzi samo 3 akorda i gledao sam na youtube dosta raje svira sa 3 akorda i nezvuci lose.