Korisničko Ime
Lozinka
Registracija


Nazad   YU-MIDI Muzički Portal - Muzičarski forum > Klavijature > Saveti za kupovinu

Saveti za kupovinu Za sve one kojima treba druga klavijatura ;)

Odgovor
 
Alati tema Display Modes
Star 23.01.2019, 01:41   #1
kem
Vredan član društva
 
Registrovan/a dana: 24.12.2018
Postovi: 100
Downloads: 30
Uploads: 1
Rekao HVALA: 25
Zahvalili mu 3 puta u 3 Postova
Instrumenti: korg triton le
kem ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standard Yamaha V50 ili DX11?

Pozdrav svima, ja sam pocetnik sto se tice klavijature i poslusao sam ovde savet jednog forumasa da se prihvatim teorije i da pocnem da je ucim, sto sam i uradio.


Uglavnom sam gledao onlajn tutorijale i za sada sam savladao neke temelje, naucio sam nedavno sve lestvice kvintnog kruga a sad prelazim na kvartni, pa na molske lestvice.



Uglavnom, ja imam jednu bas pocetnicku i osnovnu PSR Yamahu koju cu mozda moci da prodam za do 100e, i planiram da kad budem polako usavrsio kvintakorde vec polako predjem na nesto novo. Na budzetu sam od 200-250 evra i nasao sam dve solidne ponude, Yamaha V50 i DX11, istih cena, sa tim sto ova DX11 uz sebe ima boje Mice Nikolica i setove i terce, plus uz nju ide torba, dok je ova V50 koliko pise bez icega Pa me zanima nesto o ovim klavijaturama i njihovim mogucnostima, kao i to sta je po vama bolja investicija.


Zanima me i koja bi od ovih klavijatura mogla da ucitava MIDI fajlove i preko cega, jer mi nije bas prakticno ako se koristi flopi disk, posto znam da su obe starije. Ako moze malo obrazlozenje, bilo bi mi znacajno. Hvala.
kem je offline   Reply With Quote
Star 23.01.2019, 10:17   #2
Dell
Satriani
 
Dell's Avatar
 
Registrovan/a dana: 22.07.2008
Mjesto: Mostar, Hercegovina
Postovi: 2.525
Downloads: 681
Uploads: 10
Rekao HVALA: 25
Zahvalili mu 324 puta u 277 Postova
Instrumenti: Yamaha Tyros3, Bugari Banger Exclusive, Roland Fantom G7, Yamaha V50, Hohner Atlantic IV
Interesi: Muzika, Informacijske tehnologije, Biciklizam