Korisničko Ime
Lozinka
Registracija


Nazad   YU-MIDI Muzički Portal - Muzičarski forum > Klavijature > Aranžeri > Korg

Korg Korg-ovci! Ovo je mesto za vas!

Odgovor
 
Alati tema Display Modes
Star 26.12.2007, 19:06   #1
kalesijaner
Početnik forumacije!
 
kalesijaner's Avatar
 
Registrovan/a dana: 23.11.2007
Mjesto: duisburg
Postovi: 18
Downloads: 134
Uploads: 0
Rekao HVALA: 10
Zahvalili mu 0 puta u 0 Postova
Instrumenti: korg i 30.korg pa 800
kalesijaner befindet sich auf einem aufstrebenden Ast
Standard korg i 30 pomoc

kupio sam neki dan korga i 30 i ne znam kako da ubacim midi fajlove na fest platu koja je 1 gb.odmah da kazem da sam amater i koristim klavijaturu za kucne potrebe,tako da mi treba objasnjenje.da li treba da midi/karaoke prebacim u jukebox ili kako pohraniti na fest platu.hvala unaprijed.kula
i da li mogu startovati drugu pjesmu dok prva pjeva?
kalesijaner je offline   Reply With Quote
Star 07.01.2008, 23:31   #2
misco
Gost
 
Postovi: n/a
Downloads:
Uploads:
Standard

Ubacujes ih sa opcijom disc, sa diskete 3,5'. Prosto je!
  Reply With Quote
Star 07.01.2008, 23:36   #3
kuki
Kao kod kuće
 
kuki's Avatar
 
Registrovan/a dana: 23.11.2005
Mjesto: Zrenjanin
Godina: 36
Postovi: 835
Downloads: 1668
Uploads: 26
Rekao HVALA: 0
Zahvalili mu 18 puta u 17 Postova
Instrumenti: Yamaha 9000pro, Korg TR76
Interesi: Ribe na dve noge
kuki befindet sich auf einem aufstrebenden Ast
kuki pošalji poruku preko MSN messengera kuki pošalji poruku preko Yahoo! messengera
Standard

Ja sam mu vec detaljno napisao odgovor!
__________________
Obozavam muziku,klavijature i zenske!!!
kuki je offline   Reply With Quote
Star 08.01.2008, 11:02   #4
kalesijaner
Početnik forumacije!
 
kalesijaner's Avatar
 
Registrovan/a dana: 23.11.2007
Mjesto: duisburg
Postovi: 18
Downloads: 134
Uploads: 0
Rekao HVALA: 10
Zahvalili mu 0 puta u 0 Postova
Instrumenti: korg i 30.korg pa 800
kalesijaner befindet sich auf einem aufstrebenden Ast
Standard